اورا: از دست دادن پوگبا، زیان بزرگی برای یونایتد بود

مدافع فرانسوی در صحبت هایی به تمجید از قدرت بالای پوگبا و خصوصیات تهاجمی او پرداخته است

پاتریس اورا مدافع باتجربه و فرانسوی منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرد که تصمیم پاول پوگبا برای جدایی از این تیم، زیان و ضرر خیلی بزرگی برای شیاطین سرخ بود

پوگبای فرانسوی در تابستان سال 2012 از اولدترافورد جدا شد و در اولین فصل حضورش در یوونتوس با این تیم به قهرمانی سری آ رسید.

دراین میان اورا به تمجید از کیفیت بالای فوتبالی پوگبا پرداخته و یادآوری کرد که اودر یونایتد به شدت مورد احترام بود و به ویژه باتجربه های این تیم برای او احترام زیادی قائل بودند.

اورا در گفتگو با شبکه تلویزیونی فرانسوی تی.اف 1 گفت:« مهارت های پوگبا در زمین چمن، خصوصیات تهاجمی او و حضورش در تمام نقاط زمین، واقعا عجیب بود. او خیلی سریع احترام بازیکنانی مثل رایان گیگز و پل اسکولز را به دست آورد. واقعیت این است که باید بتوانی دل سرمربی تیم را هم به دست بیاوری ولی اینکه بتوانی در رختکن تیمی مثل یونایتد مثل پوگبا محبوب باشی، واقعا مهم است. وقتی او از تیم ما رفت، مهره بزرگی را از دست دادیم..»

پوگبا اخیرا در صحبت هایی اعلام کرد که سرالکس فرگوسن دلیل اصلی جدایی او از رختکن یونایتد بود. و نیمکت نشینی اش در جریان دیداری که یونایتد در آن 2-3 مغلوب شد را یکی از دلایل دلخوری اش خواند. پوگبا در صحبت هایی به تله فوت گفت:« در بازی با بلکبرن در روز 31 دسامبر سال 2011 من روی نیمکت بودم. فرگوسن رافائل را در خط میانی درکنار جی سونگ پارک به کار گرفته بود. آن موقع بود که واقعا ناامید شدم و از تلاش دست کشیدم. من به یوونتوس رفتم تا افرادی که از من انتقاد می کردند را ساکت کنم: آنهایی که به من باور نداشتند و می گفتند که من ناکام هستم . »